This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Πώς εμφανίζω τη σελίδα με τις παραγγελίες μου;
Πριν ξεκινήσουμε καλό είναι να επισημάνουμε ότι η σελίδα που θα συγκεντρώνει το σύνολο των παραγγελιών σας και θα σας επιτρέπει να τις διαχειρίζεστε είναι προσβάσιμη μόνο από τον διαχειριστή του συστήματος, άρα θα πρέπει πριν κάνετε οτιδήποτε άλλο να συνδεθείτε στο σύστημα ως διαχειριστής.
Για να εμφανίσετε την σελίδα παραγγελιών ακολουθείτε τα εξής βήματα:
- Κάντε κλικ στο “WooCommerce” που βρίσκεται αριστερά σας στο κατακόρυφο menu της σελίδας.
- Από την λίστα που εμφανίζεται επιλέξτε “Παραγγελίες”.


Η σελίδα παραγγελιών είναι αυτή που βρίσκεται μπροστά σας.
Κάθε παραγγελία όπως θα δείτε καταλαμβάνει μια σειρά στην σελίδα παραγγελιών όπου περιλαμβάνονται αρκετές πληροφορίες για αυτήν, όπως ο χρήστης που έκανε την παραγγελία, η ημερομηνία και η ποσότητα των προϊόντων που αγόρασε. Στη στήλη “παραγγελία” θα βρείτε έναν αριθμό να συνοδεύεται από το σύμβολο της δίεσης. Αυτός είναι η ταυτότητα της παραγγελίας σας. Κάθε παραγγελία έχει ένα μοναδικό αριθμό.
Φιλτράρισμα παραγγελιών
Αν θέλετε να βρείτε τις παραγγελίες μιας συγκεκριμένης ημερομηνίας, ενός συγκεκριμένου πελάτη ή όλες για παράδειγμα τις ακυρωμένες παραγγελίες δεν έχετε παρά να διαλέξετε τι σας ενδιαφέρει από τις λίστες στο επάνω μέρος της σελίδας και να πατήσετε “Φιλτράρισμα”.
Σελίδα μιας συγκεκριμένης παραγγελίας
Αν κάνετε κλικ πάνω στον μοναδικό αριθμό κάθε παραγγελίας μεταφέρεστε στην σελίδα με τις πληροφορίες αυτής της παραγγελίας. Εκεί μπορείτε να δείτε την ημερομηνία παραγγελίας, την κατάσταση της παραγγελίας, τον αγοραστή και όλες τις πληροφορίες για την διεύθυνση και την επικοινωνία μαζί του. Από δω μπορείτε να κάνετε όποια αλλαγή επιθυμείτε στα παραπάνω πεδία, κάνοντας κλικ στο μολύβι που εμφανίζεται πάνω δεξιά στα στοιχεία. Μπορείτε να αλλάξετε μια παραγγελία σε ακυρωμένη, αλλάζοντας το πεδίο της κατάστασης παραγγελίας όπως και να κάνετε επιστροφές προϊόντων ως διαχειριστής. Στις επιστροφές προϊόντων απλά επιλέγετε στην κατάσταση παραγγελίας “Επιστροφή Χρημάτων” και διορθώνετε το σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας. Τα χρήματα που επιστρέφονται υπολογίζονται αυτόματα. Στην ίδια σελίδα καταλήγετε και μέσω του εικονιδίου κάτω από την στήλη “Ενέργειες”.

Προϊόντα της παραγγελίας
Στο τέλος της παραπάνω σελίδας που αφορά συγκεκριμένη παραγγελία θα μπορείτε αναλυτικά και τα προϊόντα που αγόρασε ο χρήστης στην συγκεκριμένη παραγγελία και την αναλυτική τους κοστολόγηση. Εδώ μπορείτε να κάνετε επιπλέον χρεώσεις και αλλαγές.

Κατάσταση Παραγγελίας
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τί σημαίνει η κάθε κατάσταση που θα εμφανίζεται για την παραγγελία σας. Για αυτό ρίξτε μια ματιά στις ακόλουθες επεξηγήσεις των καταστάσεων:
- Ολοκληρωμένη: Η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία και δεν χρειάζεται άλλη ενέργεια.
- Ακυρωμένη: Η παραγγελία ακυρώθηκε από τον πελάτη ή τον διαχειριστή οριστικά.
- Αποτυχημένη: Απέτυχε η πληρωμή.
- Σε αναμονή: Ισχύει για παραγγελίες με τραπεζική κατάθεση, όπου τα προϊόντα της παραγγελίας έχουν αφαιρεθεί από το απόθεμα, αλλά εκκρεμεί να επιβεβαιώσετε την πληρωμή.
- Σε επεξεργασία: Η χρέωση (κάρτα, PayPal, αντικαταβολή) έχει ολοκληρωθεί, τα προϊόντα έχουν δεσμευτεί από το απόθεμα και μένει να συσκευάσουμε την παραγγελία, ώστε να θεωρηθεί ολοκληρωμένη.
- Εκκρεμεί πληρωμή: Έχει επιλεχθεί πληρωμή , πχ μέσω paypal, όμως δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία χρέωσης.
- Επιστροφή χρημάτων: Αφορά την επιστροφή χρημάτων από τον διαχειριστή. Η επιστροφή του ποσού πραγματοποιείται πάντα σε συνεννόηση με την τράπεζα και όχι αυτόματα.
Αυτά ήταν κάποια βασικά σημεία της διαχείρισης παραγγελιών στο WooCommerce. Για οτιδήποτε χρειαστείτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!